POMEMBEN DEJAVNIK OGLAŠEVANJA V PRIHAJAJOČIH MESECIH

 

Zagotovo se strinjate s trditvijo, da je oglaševalskih površin okoli vas kar nekaj ter da je v tej množici težko
izstopati. V E-MEDIJI poznamo kriterij, ki vam kot oglaševalcu pomaga izstopati iz množice in opozoriti
potrošnike na vašo izpostavitev.

Osvetljenost površin je tisti pomemben dejavnik v teh prihajajočih mesecih, ko so dnevi krajši in noči
daljše. Potrošniki svoje nakupe opravljajo po službah, ki so v današnjih časih končajo po 16h ali celo
kasneje. Po zadnjih podatkih se mračiti začne že krepko po 16.30h, kar neosvetljenim površinam ne
govori v prid.

 

Naša prednosti je ta, da so površine osvetljene in zato tudi opazne.

 

Osvetljenost površin je tako pomemben dejavnik v teh časih, ko prihajajo najbolj nakupovalni in potrošniški meseci. V nekem
članku je bilo zapisano, da 52% Londončanov ne začenja svojih nakupov pred decembrom. 47% pa pred samim nakupom
ni vedelo kaj bodo kupili in so iskali inspiracije ravno v oglaševalcih. Z izpostavitvijo na osvetljenih površinah na samih nakupovalnih
centrih lahko dosežete to in spodbudite nakupno odločitev le teh.

Želiš nagovoriti potrošnike, ki se vozijo v center Celja in v smeri avtoceste? Citycenter ponuja vse to. Z izbranimi površinami ob
glavni cesti nagovarja različne potrošnike. Po podatkih Citycentra jih največ obiščejo iz Celja ter okolice. Ponosni so tudi na
obiskovalce iz Zasavja, Kozjanskega, Koroške ter smeri Maribora in Ptuja. Beležijo pa tudi obisk iz sosednje Hrvaške.

 

 

Europark kot najbolj priljubljeno nakupovalno središče v severovzhodu Slovenije, obišče mesečno okoli pol milijona kupcev.
Površine ob glavni in prometni cesti v Mariboru opozarjajo potrošnike na ponudbo. Je namreč nakupovalno središče z
odlično lego ob najpomembnejših vpadnicah. Za dobro zaznavo oglasih površin pa smo poskrbeli tudi z dobro izbranimi lokacijami.

 

 

 

Z izpostavitvijo na največjem nakupovalnem centru Citypark v Ljubljani lahko privabite marsikaterega mimoidočega.
Površine so postavljene na lokacijah, ki so dobro zaznane. Opazne so namreč tudi iz Šmartinske ceste, zato je lokacija
še toliko bolj atraktivna in opazna.

 

Želite kot oglaševalec izstopati na površinah v teh krajših dneh?
Potem so primeri zgornjih površin zagotovo prave za vas.

 

Povzeto po: http://www.exterionmedia.com/~/media/Files/Group/Brochures/UK%20Christmas%20Insights%202016.pdfhttp://www.exterionmedia.com/news/how-to-influence-shoppers-decisions-during-christmas/