8 RAZLOGOV ZA


Vsi medijski planerji se z naročniki soočajo z odločitvijo, kateri medij izbrati in zakaj. Za boljše razumevanje smo naredili seznam osmih razlogov, ki govorijo v prid zunanjemu oglaševanju s podrobno obrazložitvijo.


8. Okrepitev Media Mixa

Splošno pravilo oglaševanja je, da povprečni potrošnik potrebuje vsaj 10x na dan videti oglas, preden ga sprejme ali odzove nanj. Zunanje oglaševanje naročniku omogoča, da dopolni svoje oglaševanje pri ostalih medijih in s tem doseže večji doseg in učinek oglaševanja na nacionalni ravni.


 

7. Opaznost

Za razliko od radijskega in televizijskega oglaševanja, pri zunanjem oglaševanju le-tega ni mogoče izklopiti ali spremeniti kanal. Z izpostavitvijo oglasa na cestnih odsekih, kjer je veliko jutranjega prometa ob konicah, so vozniki pozorni na cesto in okolico in imajo oglasno površino vedno v svojem vidnem polju. Po zadnjih raziskavah je potrebna pozornost potrošnika vsaj 8 sekund, da si bo vsebino oglasa zapomnil in jo po potrebi uporabil. S strateškimi lokacijami dosežete tudi več pozornosti potrošnika kar povečuje učinek oglaševanja.


6. Doseg oglaševanja

Glavna predost oglaševanja na nakupovalnih središčih ob glavni mestni vpadnici je velik doseg oglaševanja zaradi velikega obiska samega centra kot tudi velika frekvenca vozil dnevno, ki so na poti v mesto ali iz njega. Tovrstne lokacije so obiskane z velikim številom okoliških prebivalcev, ki so namenjeni po opravkih ali na delo ter tako zajamete več ciljnih skupin potrošnikov hkrati.


5.Kreativna svoboda

Vsaka oblika, lokacija, mesto ali pozicija je edinstvena in je del urbane arhitekture mesta. S tem imajo oglaševalci moč, da z inovativnim, interaktivnim in kreativnim oglasom pritegnejo poglede gledalcev in vseh mimoidočih. Zlitje vsebine oglasa z okolico je velik izziv ter prednost, ki jo oglaševalci le malokrat izkoristijo.


4. Vidnost oglasov

Oglasno površino bo opazilo veliko število potršnikov na poti zjutraj, opoldan, zvečer in so vedno v vidnem polju neprekinjeno 24 ur na dan, 365 dni v letu. To je glavna prednost zunanjega oglaševanja s katerim lahko tudi demografsko bolj definiramo svoje marketinške aktivnosti glede na ciljno publiko in demografijo.



3. Krepitev prepoznavnosti

Za razliko od tiskanih medijev, televizije in radija, ki predvajajo več oglasov zaporedoma, zunanje oglaševanje zunaj doma ponuja oglaševalcem priložnost, da njihova sporočila dosežejo ciljno skupino jasno in ekskluzivno brez moteče ostale vsebine, ki je lahko tudi od konkurenčnega podjetja.


2. Več za vaš denar

Strošek na tisoč prikazov(CPM) je pri zunanjem oglaševanju v primerjavi z drugimi mediji veliko cenejši in iz navedenega razloga je mogoče razumeti zakaj zunanje oglaševanje šteje za medij z visoko vrednostjo pri nizkih stroških.


1. visoka stopnja zaznave

Glede na raziskave potoršnikov je več kot dve tretjini potoršnikov sprejela svoje nakupne odločitve na lokaciji zunaj doma, torej na poti, in več kot polovica jih najpogosteje sprejema zunaj doma. Torej zunanje oglaševanje ima močan vpliv na potrošnikove odločitve in hkrati krepi podzavest potrošnikov.

Po raziskavah in najnovejših ugotovitvah je zunanje oglaševanje najbolj tradicionalen medij, ki preprosto še vedno deluje zaradi vedenja in navad potrošnikov, ki so v določni meri še vedno nespremenjene. Vse dokler bodo vse poti vodile mimo vaših oglasov, bodo le ti opazni, zaznavni in s tem učinkovit medij za sporočanje potrošnikom, kar je v naše in vaše zadovoljstvo.

V agenciji E-MEDIA vam pomagamo pri pravi izbiri ustrezne lokacije, ki bo zdovoljila vaše potrebe in pričakvanja glede na vloženi denar.

Povzeto po : http://ataoutdoormedia.com/outdoor-advertising-top-10/