ZVEZDNIŠKI MARKETING



Bi raje kupili energijsko pijačo, ki jo oglašuje pisec članka ali športna legenda?

Zvezdniški marketing je oblika oglaševanja ali marketinške strategije, ki ga uporabljajo mnoga podjetja. V svoje kampanje vključujejo različne zvezdnike in druge javno prepoznavne osebe, njihov status, slavo za namen promocije določenega izdelka, storitve ali blagovne znamke.

Njihov namen je prenos pozitivnega javnega dojemanja zvezdnika na oglaševan izdelek ali storitev, zato da tega približajo množici potrošnikov.

Po večini se zvezdniški marketing uporablja v modni ali lepotni industriji, vendar pa se tega poslužujejo tudi neprofitne organizacije, katere izkoristijo zvezdniško slavo, da seznanijo širše ljudstvo z določenim pomembnim sporočilom.

Prvo zvezdniško oglaševanje sega v leto 1760, ko je podjetje Wedgwood plačalo kraljeve predstavnike za promocijo njihovih lončarskih in keramičnih izdelkov. S takrat drugačnim in inovativnim oglaševanjem so prikazovali vrednost svojega podjetja in produktov.

Tudi nekateri naši naročniki so se odločiti za tovrstno oglaševanje in v svojo kampanjo povabili različne domače ali tuje javne osebe. Spodaj si lahko ogledate nekaj primerov:

1. Braun - Filip Flisar, Citypark 


 

2. Braun - Jessica Alba, Citypark

 

3. Milka - Tina Maze, center Ljubljane 




4. Alples - Peter Prevc, LED zaslon, Citypark