10 KORAKOV DO UČINKOVITEGA ZUNANJEGA OGLASA

 

Potrošniki ne gledajo več na zunanje plakate na enak način, kot pred dvajsetimi ali tridesetimi leti, še posebno, ko je vse več poudarka na digitalnih medijih, ki na novo ustvarjajo medijski prostor in ujamejo potrošnikove poglede dol in ne gor.

Vendar pa to ne pomeni, da panoji z oglasom ostanejo prezrti. Oglasni panoji so povsod in zato imajo lahko še vedno močan vpliv za blagovne znamke.

V digitalni dobi, ko je veliko medijskega proračuna usmerjenega v digitalno oglaševanje, je še kako pomembno, da pri zunanjem oglaševanju ustvarjamo  močna sporočila, ki se bodo še bolje vtisnila v podzavest potrošnikov.

Ste pripravljeni izvedeti in upoštevati  10 korakov, da bo vaš oglas imel najboljše možnosti pri zaznavanju pri potrošnikih ter da si ga zapomnijo?

 

1. Šest besed ali manj je idealno

Glede na to, da so potrošniki na poti, nimajo veliko časa prebirati vsebine. Upoštevajoč največ 6 sekund časa za prebiranje sporočila, uporabite bistvene dele vašega sporočila (največ šest besed) brez podrobnosti in jih primerno umestite na plakat.

2. Bodite opazni, vendar ne moteči

Veliki oglasni plakati ciljajo na vso mobilno populacijo. Cilj sporočila je pritegniti njihovo pozornost v tej meri, da si jo vtisnejo v spomin in ne da jih z delikatno vsebino zmedemo in povzročamo težave ali nesreče, zato bodite pri kreativnosti zadržani pri določenih kočljivih delih in temah.  

3. To ni sporočilo za direktni odziv

Pri vsebini velikokrat opazimo telefonske številke ali pa spletne naslove in vendar se potrošniki v 99,9% primerih ne morejo takoj odzvati na klic ali obiskati spletno stran. Velika oglasna površina je drugi največji medijski kanal in je odlična za krepitev blagovne znamke in povečevanje zavedanja med potrošniki. Za tovrstno nagovarjanje uporabite druge medije in se držite pravila hitrega prenosa vizualnega sporočila, ki pusti močan vtis. 

4. Bodite pametni, vendar ne preveč

Oglas z dolgočasno vsebino bo prezrt. Zanimiva in pametna vsebina bo imela dolgoročnejši učinek in s kompleksno vsebino lahko povzročamo zmedo v glavah potrošnikov, ki se bodo spraševali o sporočilnosti in namenu. Naredite vsebino pametno, zabavno in uporabno. Zapomnite si, da morate vaše sporočilo posredovati kvalitetno in ne poudarjati kako pametni ste.

5. Več oglasov

Samo en oglas ni dovolj učinkovit, kot tudi nima velikega dosega. Pomembno je izbrati strateške lokacije z veliko opaznostjo, ki so na frekvenčni lokaciji in so veliki. Z več tovrstnimi oglasi je tudi bistveno več možnosti, da vas potrošniki opazijo in si vas zapomnijo. 

6. Ne povejte, pokažite

Ravna podlaga velike oglasne površine ponuja veliko možnosti, da potrošniku vizualno sporočite vsebino in bistvo sporočila. Bodite ustvarjali in inovativni drugače, kot bodite pametni. S tehnologijo ter možnosti, ki jih ponuja današnja tehnologija, imate veliko možnosti za izdelavo drugačne oglasne vsebine, ki pokaže vaše sporočilo in ne potrebuje dodatnih besed.

7. Ne ponavljajte se

Ekskluzivne oglasne površine stanejo, zato je prav da njihov prostor zapolnite pametno in vsebinsko ter se izognete ponavljanju sporočila v sliki in besedi hkrati.  

8. Bodite preprosti in zabavni

Oglasni pano je namenjen hitremu branju, zato z vsebino privabite nasmeh na obraz potrošnikov, ki se vozijo v službo, po opravkih, itd. Ne vključujte zapletenega teksta ali poetične vsebine. Naj bo le-ta preprosta in zabavna ter tako močnejša pri  vtisu v spomin potrošnika.

9. Bodite pozorni na logotip

Nikoli ni prav, če uporabimo majhen logotip ali pa prevelik, glede na velikost oglasa. Oglaševalec vloži veliko sredstev v promocijo svoje blagovne znamke ali podjetja in želi, da si ga potrošniki čim bolje zapomnijo. Kakorkoli, vedno je  potrebno najti pravo velikost logotipa, ki ne bo zasenčil vsebine ali bistva sporočila oziroma, da se ga bo morebiti spregledalo. Logotip tudi ni nujno najmočnejši del oglasa in ga je mogoče tudi izpustiti, zato dobro razmislite kako ga uporabite v vašem oglasu.

10. Testirajte oglas

V kolikor ste upoštevali vseh devet namigov  ste ustvarili odličen oglas. Če ima jasno sporočilo s kontrastnimi  barvami, bo deloval na pozornost potrošnikov, vendar ali bo izpostavljen na dovolj vidnih mestih? Ga bodo potrošniki zaznali, opazili in razumeli? Tukaj je hiter test kako preverite, če ste naredili vaš oglas učinkovit in niste vrgli proč vašega denarja.
Natisnite vaš oglas na velikost poslovne vizitke in jo držite na dolžini roke. Ali ga vidite enako, kot na vašem ekranu računalnika? Če ne, ga popravite, preoblikujte in ponovno preverite po korakih ter ne pozabite, da imate ne več kot 5-10 sekund časa, da ga potrošnik zazna!

V naši agenciji vam bomo pomagali pri načrtovanju učinkovite oglasne kampanje z ekskluzivni površinami, ki bodo ponesle vaše sporočilo v vsakem večjem mestu, nakupovalnem središču in vaši ciljni skupini potrošnikov. Pri zasnovi oglasa je pomembno, da že v naprej natančno veste kam in kako želite prenesti vaše sporočilo in prilagoditi oglasno vsebino glede na lokacijo, velikost in možnosti, ki jih ponuja.  

Povzeto po  https://www.thebalance.com/six-steps-to-making-a-great-billboard-ad-38479