ZANIMIVI IZSLEDKI ŠTUDIJE OOH

 

Zunanje oglaševanje je še vedno predmet razprav v podjetju. Zakaj bi se podjetje odločilo za zunanje oglaševanje in ne za oglaševanje na televiziji ali pa katerem drugem mediju oglaševanja? V preteklih člankih smo vam zagotovo predstavili že kar nekaj dejstev, ki govorijo o prednostih oglaševanja na tem mediju.

Pred kratkim pa je bila objavljena tudi študija, ki jo je Nielsen opravil za leto 2016 v Ameriki. Res, da je v Ameriki nekoliko drugačno stanje kot v Sloveniji, pa vendar so številke dober primer.

Nielsen je naredil študijo v Ameriki s 1006 spletnimi anketami, prebivalcev starejših od 16 let. Anketiranci so bili razvrščeni glede na to s kakšnim prevoznim sredstvom je potoval. Je bil to avto, taksi, avtobus ali z vlakom…

Poročilo vsebuje podroben pregled ameriških potovalnih navad in njeno izpostavljenost zunanjemu oglaševanju. Študija pa tudi obravnava odločitev za nakupovanje teh potrošnikov.

Podjetja iščejo lokacijo, ki razume potrošnika. Ne samo, da postavi oglas na pravo mesto, ampak želi vzbuditi tudi neko interakcijo s potrošnikom in ga motivirati, da stori tisto, kar narekuje oglas. Če podjetje želi povečati učinek nekega oglasa, mora oglas pripraviti na tak način, da vzpostavi interakcijo med potrošnikom in oglasom.

Spodaj je samo prikaz nekaterih številk in izsekov iz poročila, ki so zanimiva dejstva za OOH. Zagotovo o učinkovitosti OOH govori številka, da je 91% prebivalcev starejših od 16 let, ki so potovali s prevoznim sredstvom opazilo OOH oglaševanje.

 

 

 

 

 

Na sliki spodaj si lahko pogledate, kaj je večina potrošnikov storilo ko so videli OOH oglas. Se med katerimi najdete tudi vi?

 

 

Zagotovo najbolj zanimiv podatek je kako oglasno sporočilo vpliva na odločitev oz. obisk same trgovine. Kar 16%  potrošnikov, ki so opazili oglas, je obiskalo dotično trgovino. 

 

 

Zadnji podatek je odličen primer, zakaj se je dobro oglaševati na nakupovalnih centrih.  Za več informacij pa si preberite študijo in razblinite dvome glede oglaševanja na zunanjih oglasnih površinah. Pri tem vam lahko pomagamo tudi mi.

Povzeto po:  http://kineticww.com/us/document/nielsen-2016-ooh-advertising-study/