RAZLOGI ZAKAJ BI MORALO PODJETJE SODELOVATI Z OGLAŠEVALSKO AGENCIJO?

V današnjem času imajo podjetja oglaševalsko agencijo za poslovnega partnerja, ki jim pomaga do največjih poslovnih zmag. Nekatera podjetja se obrnejo na oglaševalsko agencijo za razvoj oglaševalske kampanje. Oglaševalske agencije združujejo namreč svojo ustvarjalno in raziskovalno znanje z željo stranke, ki apelira na končne kupce. Ob pravilni uporabi lahko agencija prihrani čas, zagotovi strokovno znanje in pomaga povečati prihodke ali izboljšati prepoznavnost same blagovne znamke.


Rast podjetja ja glavna naloga direktorja v podjetju, če želi uspeti na dolgi rok. Edini problem je ta, da smo ljudje omejeni s časom na dan in se ne moremo 100% posvečati velikim stvarem naenkrat. V manjšem podjetju mora direktor skrbeti za stvari oz. izdelke in poskrbeti tudi za zadovoljstvo kupcev, v večjem podjetju se naloge porazdeljene med oddelke. In ker podjetja v današnjem času nimajo dovolj časa, da bi se oglaševalski kampanji posvetile v celoti, najamejo oglaševalsko agencijo.

Razlogi, zakaj bi podjetje sodelovalo z oglaševalsko agencijo so naslednji:

1. Prihranek denarja

Najem oglaševalske agencije lahko prihrani veliko časa in s tem tudi denarja. Zaradi sodelovanja z agencijami imate lahko nižje cene, kot če bi se podjetje direktno obrnilo na izvajalce samih storitev.

2. Preudarna razdelitev oglaševalskega denarja

Agencije vedo kako pravilno porabiti denar in z minimalnimi oglaševalskim budgetom narediti največ kar lahko. Namesto tega, da se porabi letni budget za eno kampanjo, ekonomično razdeli sredstva za več kampanj in tako naredi bolj učinkovito ter proračunu prijazno oglaševalsko leto.

3. Prihranitev časa

Veliko podjetij nima časa za oblikovanje oglasa ali ustvariti privlačen slogan. Na srečo se oglaševalske agencije ukvarjajo prav s tem. Najem le te bo podjetju prihranilo dragocen čas, v tem času pa se podjetje lahko osredotoči na druge stvari, ki potrebujejo pozornost.

4. Prihranek osebja

Zelo malo verjetno je, da bi imela podjetja toliko strokovnega kadra na enem mestu kot ga ima oglaševalska agencija za ustvarjanje učinkovitih oglaševalskih kampanj. Namesto da izplačuje podjetje še dodatne plače in najema za to ljudi, se poveže z oglaševalsko agencijo, ki je za to usposobljena.

5. Pridobitev znanja

Kot lastnik podjetja imaš le malo znanja na to temo, razen če študiraš oglaševanje oz. te ta tematika izredno zanima. Oglaševalske agencije ves svoj čas porabijo za raziskovanje, oblikovanje in testiranje, da podjetje s kampanjo doseže največ. Agencija je zato »one-stop shop« za vse kar podjetje rabi za pospeševanje poslovanje. Podjetje lahko izkoristi njihovo znanje pa tudi povezave.

6. Izboljšanje svojega oblikovanja

Oglaševalska agencija lahko pomaga posodobiti spletno stran ali logotip, ki je bil že mnoga leta nedotaknjen. Prav tako ga naredi privlačnega, kateri cilj je pritegniti ciljno občinstvo.

7. Pridobitev stabilnosti

Oglaševanje se nenehno spreminja. V nekem obdobju je en medij bolj zaznan, spet čez nekaj časa drug. Vsem spremembam podjetje samo težko sledi, saj jih je veliko. Namesto da podjetje skuša samo slediti spremembam, naj bo agencija tista, ki bo povedala kaj je najboljše za vas.

8. Nov pogled

Najem oglaševalske podjetje je objektiven pogled, saj pogleda stvari iz drugega zornega koga. Oglaševalska agencija je lahko svež pogled, ki vidi podjetje v čisto drugačni luči. Agencija vam pove kaj morate spremeniti in spremembe vam tudi pomaga narediti.

9. Rešitve

Ob koncu dneva si podjetje želi le rešitve, ki bo pomagala pospeševati prodajo. Samo podjetje niti ne ve kaj so rešitve, niti podjetje ne zanima dokler podjetje raste. Oglaševalska agencija bo našla ustrezno rešitev, ne glede na to kakšen je končni cilj podjetja.

Najem oglaševalske agencije je pametna poteza, ko želi podjetje izboljšati svoje poslovanje. Podjetje naj porabi svoj čas tam, kjer je nujno potrebno, ostalo pa naj naredi oglaševalska agencija.

Povzeto po: http://www.h2omediainc.com/10-reasons-work-advertising-agency/http://www.h2omediainc.com/working-with-ad-agencies-will-save-money/