NAJMOČNEJŠE BLAGOVNE ZNAMKE NA SVETU V LETU 2017


Vsak se je srečal z igračami LEGO. Po raziskavah Brand Finance je le-ta imenovana kot najmočnejša blagovna znamka na svetu. Vsako leto v podjetju opravijo razvrstitev najmočnejših blagovnih znamk katere uvrstitev je izračunana na podlagi treh meril.

Prva je ˝kapital˝. Celoletne raziskave, ki jih opravijo v podjetju Brand Finance, temeljijo na podlagi potrošnikovih odločitev, katere blagovne znamke najraje kupujejo oziroma jo nameravajo kupiti. Odgovore nato z merjenjem ovrednotijo in pripišejo 50% vseh točk za vrednotenje moči blagovne znamke. Druga je ¨input¨ blagovne znamke ali koliko sredstev podjetje porabi za marketing. Več ga porabijo, večjo vrednost ima podjetje. Tretje merilo je ˝output¨, ki vrednoti dobiček, višino marže in cen. Blagovna znamka z visoko maržo je bolje točkovana v zadnjem merilu. Vse točke pri zadnjih dveh merilih prinašata vsaka po 25% vseh točk za vrednotenje moči blagovne znamke.

Za LEGO je veljalo že dolga leta, da je močna blagovna znamka. Na podlagi poročila Brand Finance podjetje ustvarja igrače za vse generacije in daje otrokom svobodo pri ustvarjanju ter vpliva tudi na nostalgična čustva pri odraslih. Prvič je LEGO pristal na prvem mestu najmočnejših blagovnih znamk, ko je izdal film LEGO in se je izognil predvajanju samo določenemu spolu, kar mu daje široko bazo strank. Velik komercialni uspeh filma in najboljše kritike so prinesle pozicijo najboljše znamke po Brand Finance vendar že v naslednjem letu, 2016, ga je na tem mestu nadomestil Disney. Z letošnjim nadaljevanjem izdaje novega dela filma ˝The Lego Movie˝, ki je znova dosegel velike uspehe po gledanosti v Ameriki, je po mnenju Brand Financial's še dodatno okrepilo moč blagovne znamke.


Google je bil imenovan kot druga najmočnejša blagovna znamka. Poleg tega je Google postal tudi svetovno najbolj dragocena znamka saj je prehitel podjetje Apple, ki ga je spodrinila na drugo mesto.

Blagovne znamke, ki so zasedle naslednja mesta so: 3. Nike , 4. Ferarri.

Visa je na petem mestu, ki je spreminjanje trga plačil sprida izkoristila kar je podjetje pripeljalo v dober položaj kako premakniti storitev v smeri brezgotovinske družbe.

Naslednja mesta po vrsti so zasedle naslednje blagovne znamke: Disney, NBC, PWC, Johnson&Johnson, McKingsey&Company.

Če na kratko povzamemo je vložek podjetja v marketing močno povezano tudi utrjevanjem blagovne znamke v podzavest potrošnikov, zato vam v naši agenciji E-MEDIA nudimo najboljše zunanje oglasne površine, ki vam bodo na dolgi rok prinesle največ za vašo blagovno znamko- večjo prepoznavnost in povpraševanje med potrošniki.

Povzeto po : https://www.forbes.com/sites/jeffkauflin/2017/02/14/the-most-powerful-brands-in-2017/#406b1d53f1f8