SPLOŠNI POGOJI

 

Splošni pogoji poslovanja veljajo za vse pogodbe in naročila oglasnih storitev na zunanjih
oglasnih površinah družbe E-MEDIA d.o.o, Šmartinska cesta 152 G, 1000 Ljubljana (v
nadaljevanju: ponudnik). Splošni pogoji urejajo vsa pogodbena sodelovanja med družbo E-
MEDIA d.o.o in pogodbenimi partnerji.


Kupec z naročilom oglasnega prostora potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji družbe
E-MEDIA. Na željo naročnika lahko splošne pogoje v pisni obliki posredujemo kadarkoli,
neprestano pa so dostopni tudi na spletni strani. Napotilo o obstoju teh splošnih pogojev se
nahaja na vsaki ponudbi E-MEDIE, s sprejemom pa kupec potrjuje, da je seznanjen z
navedenimi splošnimi pogoji. Če so s pogodbo določeni drugačni pogoji poslovanja, veljajo
slednji. Dogovorjeni in dopolnjeni splošni pogoji poslovanja veljajo za oglasne storitve na
vseh tipih nosilcev družbe E-MEDIA, v Republiki Sloveniji, od 01.09.2015. Ponudnik si
pridržuje pravico, da splošne pogoje prilagodi tipu oglasnih nosilcev, o katerih bo pravočasno
obvestil, ter ne vplivajo na že odgovorjena pogodbena sodelovanja. Posamezne elemente
pogodbenega razmerja, lahko, po predhodnem pisnem dogovoru, stranki uredita drugače, kot
je določeno v teh splošnih pogojih.

 

1. (način naročanja)

Naročila za oglasne storitve se sprejemajo zgolj v pisni obliki. V naročilu je potrebno nujno
navesti želeno lokacijo oglaševanja, obdobje oglaševanja, z natančno navedenim datumom
začetka in zaključka kampanje. Spremembe ali dopolnitve naročila morajo biti posredovane v
pisni obliki.

 

2. (agencijske storitve)

Pravico do posredovanja oglasnih sporočil ima izključno oglaševalska ali medijska agencija,
ki opravlja storitev medijskega načrtovanja in zakup za konkretnega oglaševalca. Ostale
pravne osebe lahko naročajo oglaševanje le v svojem imenu in za svoje potrebe. Ponudnik si v
primeru kršitve tega določila pridržuje pravico zavrniti izvedbo naročene oglasne storitve,
kljub temu pa je kupec dolžan plačati naročene oglasne storitve po pogojih, ki veljajo pri
odpovedi naročila.

 

3. (cene in popusti)

Cena najema oglasnega prostora je odvisna od dolžine in količine zakupljenih površin. Na
podlagi tega se kupcu priznajo popusti na cene, ki so opredeljene v aktualnem ceniku in
veljajo brez stroškov produkcije. Naročnik se lahko s ponudnikom dogovori o plačilu storitev
pred pričetkom oglaševanja. Višina avansnega popusta se, za vsako naročilo, dogovori
posebej.

 

4. (priprava ponudbe in konkurenčne omejitve)

Kupec na podlagi povpraševanja, najkasneje v dveh delovnih dneh, dobi ponudbo, ki je
sestavljena iz lokacij zunanjih oglasnih površin in drugega oglasnega prostora, cene najema
ter stroškov produkcije. Kupec je seznanjen, da vsaka sprememba lokacije in dolžine zakupa
vpliva na ceno.

Na podlagi konkurenčnih klavzul za oglaševanje na trgovskih centrih, si ponudnik pridržuje
pravico, da v primeru konkurenčnih omejitev za oglaševanje na površinah posameznega
trgovskega centra, le teh v ponudbo ne vključi. Ponudnik, o morebitnem obstoju
konkurenčnih omejitev, pisno obvesti naročnika.

 

5. (odgovornost glede vsebine oglasnih sporočil)

Kupec prevzema popolno odgovornost za vsebino oglasnega sporočila. V primeru, da kupec
krši zakonodajo, avtorske pravic ali Slovenski oglaševalski kodeks, neposredno odgovarja
tretji osebi.

Če zaradi neustreznosti oglasnega sporočila pride do kazenske ovadbe, je kupec dolžan
zagotoviti povrnitev vseh stroškov iz naslova kazni, stroškov pravnega zastopnika in sodnega
postopka. V kolikor se naročena oglasna storitev zaradi inšpekcijskih služb ali za to pristojnih
organov konča predčasno ali se sploh ne začne, je kupec dolžan vrednosti naročene storitve
poravnati v celoti. Ponudnik lahko odkloni izvedbo naročene akcije kupca, v primeru, da pred
objavo ugotovi, da je nameravano oglasno sporočilo v nasprotju z zakonskimi predpisi ali krši
Slovenski oglaševalski kodeks in zato ni primerno za objavo v željeni obliki ali vsebini.

 

6. (izvedba naročenih storitev)

Naročene oglasne kampanje se, z izjemo objav na digitalnem zaslonu, praviloma začenjajo 1.
v mesecu in trajajo minimalno 1 mesec. V primeru zasedenosti posamezne površine in
vnaprej dogovorjenem drugem terminu pričetka oglasne akcije, se kupec in ponudnik o tem
pisno dogovorita pred potrditvijo oglasne kampanje. E-MEDIA ob potrditvi naročene oglasne
kampanje naročniku v roku dveh delovnih dni posreduje natančna navodila za pripravo
kreative. Reklamacij, v primeru neupoštevanja navodil na strani kupca, družba E-MEDIA ne bo
upoštevala. Kreativa mora biti naložena na FTP naslov ponudnika ali posredovana kontaktni
osebi ponudnika najkasneje 7 delovnih dni pred začetkom akcije. V primeru, da se kupec
odloči za izdelavo oglasnega platna v lastni režiji, ponudnik ne sprejema odgovornosti in
stroškov za napake ter škodo, ki bi pri tem nastala. Namestitev oglasnega sporočila se izvaja
na dan potrjene oglasne kampanje. V primeru povečanega obsega dela in logističnih težav, bo
o terminu namestitve kupec pisno obveščen vsaj 2 delovna dneva pred akcijo.

7. (priprava vsebine oglasa)

Kupec mora pri pripravi oglasne vsebine upoštevati konkurenčno klavzulo posameznega centra in lahko navaja le nakupovalni center na katerem se kupec izpostavi.

 

8. (obveznosti ponudnika)

V času oglasne akcije, ponudnik zagotavlja kupcu redno vzdrževanje medijskih nosilcev
na dogovorjenih lokacijah. Ob omejitvah oglaševanja na določenih površinah zaradi občinskih
ali lastniških omejitev oziroma, če je kakorkoli drugače onemogočeno razpolaganje z
oglasnimi površinami ponudnika, je kupec upravičen do nadomestne lokacije.

 

9. (plačilni pogoji)

Plačilni pogoji, za posamezno storitev ali izdelek, so opredeljeni v ponudbi, ki jo je naročnik
prejel. Če za razmerje ni sklenjena pogodba ali drugače dogovorjeni plačilni roki, znaša
plačilni rok za najem oglasne površine 45 dni od namestitve oglasnega platna ali pričetka
predvajanja oglasov na zaslonu. Stroške produkcije (zajemajo tisk, montažo in demontažo
oglasnega platna) mora kupec poravnati v roku 20 dni od namestitve oglasnega platna. V
primeru zamude plačila s strani kupca, je ponudnik upravičen kupcu zaračunati zakonske
zamudne obresti.

 

10. (reklamacije)

Reklamacije kupcev, ki se nanašajo na neizpolnjene obveznosti ponudnika, morajo
izpolnjevati naslednje pogoje za obravnavo: reklamacija mora biti podana v pisni obliki,
najkasneje v roku 7 dni pred zaključkom obračunskega obdobja – mesec. Vsebovati mora
konkretno opredeljeno lokacijo, razlogi za reklamacijo morajo biti natančno opisani in
dokumentirani s fotografijo oglasne površine. Reklamacij po končanem oglaševanju ponudnik
ne bo obravnaval. V primeru vandalizma ali višje sile, ki povzroči poškodbo oglasnega platna,
družba E-MEDIA krije stroške ponovnega tiska in namestitve. Vse reklamacije, pripombe in
predloge ponudnik sprejema pisno na naslovu E-MEDIA d.o.o, Šmartinska cesta 152 G, 1000 Ljubljana
ali na elektronskem naslovu Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..

 

11. (odpoved naročenih storitev)  

Kupec lahko pred pričetkom naročene kampanje odpove sklenjeno pogodbo ali poslano
naročilo, vendar najkasneje 1 mesec pred začetkom. V primeru kasnejše odpovedi, plača
kupec najem površine, za sledeč mesec, v celoti.

Kupec lahko naročene storitve odpove tudi tekom kampanje, vendar se pri tem upoštevajo
sledeči roki:
- Kadar je naročeno oglaševanje za daljše obdobje ( več kot 3 mesece ) je možno
sklenjeno pogodbo ali naročilo odpovedati s 3 mesečnim odpovednim rokom.
- V primeru najemov, do 3 mesece, je možno sklenjeno pogodbo ali naročilo odpovedati
z 1 mesečnim odpovednim rokom. V obeh primerih prične teči odpoved zadnji dan v
mesecu, v katerem je ponudnik prejel pisno odpoved naročila.

V primeru, da je bila že izdelana produkcija oglasnega sporočila, je naročnik dolžan, ob
obveznostih iz naslova najema, poravnati še celotne stroške izdelave oglasa.

 

12. (podnajem in posebne rešitve)

Kupec, v nobenem od primerov, ne sme dajati tretjim osebam v podnajem oglasnih nosilcev,
ki jih je najel od ponudnika. Morebitne želje ali spremembe na oglasnem nosilcu mora kupec
pisno sporočiti ponudniku pred začetkom kampanje.

 

13. (končna določila)

Splošni pogoji poslovanja obvezujejo pogodbene stranke in začnejo veljati s sklenitvijo
pogodbenega razmerja. Vse morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno. Če to ni
mogoče, je za reševanje sporov pristojno okrožno sodišče v Ljubljani.

 

Ljubljana, 01.03.2017

E-MEDIA d.o.o.